Trafikskolan :P

Hej! Åkte till trafikskolan idag för att skriva prov, åkte dit tillsammans med Jack :) Fixade inloggningen och satte mig vid datan. Det finns cirka 10 datorer där och det var två lediga. Som tur var hade Jack satt sig vid en dator som det fanns en ledig plats bredvid ^^ Så han visade mig logga in och hur man kom till provet som jag skulle skriva. Såg att han satt och kika på vad jag kryssade i ibland :P Men mot slutet sa sekreteraren på trafikskolan att jag hade fått fel prov. Hon hade gett mig bilprov istället för moppe. Inte konstigt att frågorna var så svåra xD Så hon ändrade så att jag fick rätt :) Om ni undrar så fick jag 36 rätt av 70 möjliga på bilprovet.. Hoppas det går bättre på moppeproven ;)
 
På skolan hände inget särskilt, var en rätt så tråkig dag.. Så har inget kul att berätta :d
 
Hände en rätt gullig sak idag när jag kom hem. Jag brukar alltid säga "Hej Charlie!" när jag går in i mitt rum. Och när jag tog några steg mot min säng så hoppade Charlie fram i sin bur och ställde sig på bakbenen för att se sig omkring. Har han börjat lära sig hur jag låter? :) Hade varit mysigt om han har det :$ 
 
Får ge tips på två bra låtar : Först har vi en låt från "Of monsters and men" som heter "Little talks". Udda men väldigt bra låt ^^ Sen har vi en låt från "Owl city med Carly Rae Jepson" som heter "Good time". Lyssna gära och säg vad ni tycker :3 
 
Haré gött så hörs vi ^^ /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0