Lite mer saker jag vill ha x)

Tjenare bloggläsare (om det finns några)!
Kom på fler grejer jag önskar mig! Se nedan ^^
 
 
En platt tv! :3
 
 
Små högtalare som man kan ha i rummet ^^
 
 
Ja asså här är lite inspiration på Vintage grejer. När jag får mitt "permanenta" rum så ska jag inreda det ljust och romantiskt med vintage känsla. Så önskar mig inredning! :D
 
 
 
Spotify Premium! Så att jag kan lyssna på musik i mobilen :3
 
 
 
En dubbelsäng!!!! Gärna utan huvudgavel och helst ganska låg :)
 
Korall färgade jeans. Vill även ha marinblåa :3
 
Ja det får räcka nu tror jag :P
 
I onsdags och torsdags gick jag och Maolii på öppet hus på Drottning Blanka. På onsdagen var vi i Lund och på torsdagen i Malmö :) Ska verkligen bli skit roligt att börja gymnasie :D
 
Idag/igår var jag med Maolii och sov över :) vi typ pratade, va inne på datan, kollade på typ en halv film för vi blev skit trötta o gick o la oss istället :P Så vaknade vi halv elva (y)
 
Imorgon ska Maolii hämta mig så ska vi (och dem andra tjejerna) åka till Hanna och ha "teaparty" ^^ Ska bli roligt ofcourse :3
 
Ja det var väl det ^^
 
Ha det /Jessica <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0