Röda läppar?

Så jag har ett dilemma här.. Ska jag börja använda rött läppstift eller inte? Yay or Nay?? Jag provade att göra röda läppar innan idag och tog några bilder så att ni kan få se hur det ser ut ^^ Så var vänliga och hjälp mig att välja rätt! :) Här har ni en bild:
Vet att jag målade lite utanför, men det får ni faktiskt stå ut med! Och mina ögon ser blåa ut, annars ser dem mest gröna ut x) 
 
Och s¨å har jag en annan fråga, ska jag behålla mitt blonda hår eller ska jag färga det i någon av färgerna nedan?
Ljusbrunt hår som Lauren Conrad?
Mörkrött hår?
 
Eller fortfarande blont hår med svart underhår?
 
Hmm... Känner för förändring men vet inte vad för slags förändring jag är ute efter :/ Kanske helt enkelt vill få mitt hår färgat igen och bli av med min utväxt.. Kanske vill klippa mitt hår annorlunda? 
 
Dagens låtar:
#thatPower med Will.i.am och Justin Bieber! Den gillar vi skarpt ^^
Heartattack med Demi Lovato. Vet inte vad jag ska säga, den är härlig helt enkelt :3
Och sist Oh Love med Green Day :)
 
Dagens tatuering!
Bara älskar tatueringar med svalor!! Ska börja lägga upp dagens tatuering bara för att jag älskar tatueringar och kommer definitivt att skaffa ett antal på min kropp, svalor på sidan av armen är en av dem ^^
 
Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0