Lejonman ;d

 
 
 
Ja nu kanske ni förstår varför jag valde "Lejonman" som rubrik? :)
Väntar på att vattnet ska bli varmt i duschen, har vart kallt ett tag nu, typ 20 grader. INTE kul att duscha i säger jag er!! Så jag tänkte bligga under tiden ^^
 
Kom hem från Göteborg idag :) Vi va på Universeum och jag fick träffa på apor :´3 Jag älskar mina apor ^^ Fick även se andra, mindre trevliga, djur som fågelspindlar :( USCH! Men allt som allt var det kul ^^ 
 
Nu är det bara engelska och matte kvar i nationella prov, så jäkla skönt!! Fick "A" på laborationen i NO på NP och fick ett B på det muntliga i svenska ^^ Så där är man nöjd :3 
 
Har hittat en trend som jag gillar, den kallas för "Tie cut back". Finns i många former och storlekar med dem som jag fastnar för är hjärtan. Så här kan det tillexempel se ut:
 
Den här är perfekt!! En sån hade man gärna lagt till i sin garderob.. ;) Man kan göra sånna tröjor själv, ska kanske försöka mig på det? Har även gjort lite andra "DIY:s" (alltså Do It Yourself) finns många roliga tips och ideer på youtube så om du vill se hur man kanske gör en egen bortshållare så är youtube stället att söka på :) Om ni vill kan jag kanske lägga upp steg-för-steg bilder till er på vissa saker som jag har gjort? Kommentera! 
 
Nej nu får jag plugga på moppekortet så att jag tar det nån gång... :/ vi höres!
 


Kommentarer
Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Gud vilken snygg tröja!

2013-04-24 @ 22:10:55
URL: http://julhaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0