Uppdateringar!

Ja, har såklart slarvat igen med bloggningen... Men jaja.. Hade det stressigt sista veckan i skolan och sen har det bara in blivit av att jag har hunnit eller orkat blogga! Men nu till uppdateringarna i mitt liv!
 
Det är nu officiellt att jag ska börja på Drottning Blanka i Lund! Woooohoooooo!!! Ska bli såååååå roligt! Och nu är det inte ens 2 veckor kvar, helt sjukt alltså! När jag gick i 6:an tyckte jag att alla stora "läskiga" gick på gymnasiet, men nu är jag där själv! Var tog all tid vägen?? Herregud..
 
Och hahaha! Jag kommer ihåg när jag gick i 7:an så sa jag att jag aldrig skulle bli platinablond, men det har ju inte gått så bra kan man säga xD men älskar verkligen mitt hår just nu!! Det är så blankt och lent, precis som jag vill ha det! Ska antagligen lägga upp bilder och beskrivningar på min hårvårdsrutin till er! För även om jag har färgat och blekt mitt hår gaaanska många gånger så är det ändå inte särskilt slitet! Sjukt nice ;)
 
Har åkt till Danmark två gånger i sommar! Första gången åkte vi dit för att gå på "ZOO" som ligger i Köpenhamn :) Det va så otroligt stort och fanns alltid djur att kolla på! Fick se djur som jag aldrig hade sett förr, tillexempel mara, tapir, lejon, giraff, leopard med mycket mer! Jag vill verkligen dit igen! Vi gick där hela dagen och kunde ändå ha gått där några timmar till, men alla fick så ont i ryggen och benen så vi åkte hem :) Veckan efter åkte vi dit igen men då gick vi på "Ströget" allså en shopping-gata i Köpenhamn kan man väl kalla det :D Jag köpte faktiskt inget alls, stooolt :3 men gick in på Sephora ^^ och såg Louis Vuitton, Gucci och massa andra kända varumärken!! Sååå kul! :D Vi gick även in på ett museum, kommer inte ihåg exakt vad det hette med typ "Guinnes World Record" :) Så dem visade rekord som tillexempel världens längsta man och hade då en docka som var lika hög som han så kunde man ställa sig bredvid honom ^^ Jag va typ hälften så lång XD Men va väldigt kul! Innan vi åkte hem åkte vi i en sån där turistbåt med en guide som pratade både på danska, engelska OCH tyska! Sjukt imponerande!! Va så skönt att det fläktade för alla va så otroligt varma! :] 
 
Så vart är jag nu? Nu är jag i Göteborg och knappar på min data, ska äta lunch alldeles strax :3 har äntligen köpt en ny plånbok!! Ååh den är sååå fin!! :D Har även köpt en ögonbrynspenna så jag kan fylla i mina ögonbryn ^^
 
Jaja, ha det gött så hörs vi!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0