Sjuk... :(

Jadå! Nu har man vart sjuk i sådär 4 dagar, med feber, ont i halsen, ont i huvudet! Men nu börjar det äntligen gå över! Har bara ont i halsen nu :D Men å andra sidan har jag smittat lillebrorsan så han nu ligger bredvid mig och ja, inte alls mår bra.. :/ Men hellre att vara sjuk nu än vid gymnasiestarten! :)
 
Förresten, en grej som faktiskt är ganska häftig. Att som många (om inte alla) vet så är det en festival i Slottskogen som pågår just nu, Way out West! Och man kan höra musiken ända till oss! Alltså om man står på balkongen så kan man höra basen och ibland även hela låten! Så igår precis när jag skulle gå o lägga mig så kunde jag höra Alicia Keys! ^^ Pretty cool :3
 
Och vad tycker ni om mina nya armband som jag köpte på rea? :D Köpta på Ur & Penn för 20:- styck! Alltså kostade alla 60:-, lika mycket som ett armband hade kostat annars ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0