Ny blogg?

Hej! Som säkert ni också märker så är jag otroligt oaktiv på denna bloggen... så har funderat på om jag ska starta en ny blogg. Vad tycker ni? Den nya bloggen ska isåfall handla om smink, mode o.s.v. Jag kommer lägga upp videor på när jag sminkar mig. Olika sminkningar som passar till halloween, fest m.m. Kommer även lägga upp saker som jag har handlat. Eftersom att det är detta som jag är intresserad av så kommer jag bli betydligt mer aktiv! Hur tycker ni detta låter?

Så om jag ska gå in mer i detalj på vad min nya blogg skulle handla om:
1. Shopping. Kommer lägga upp bilder, priser och kanske länkar till det som jag köper.
2. Tips. Lägga upp tips på produkter från allt mellan mascara till duschgel.
3. Videor. Har ju en youtube kanal men va mer än ett år sedan jag la upp en video! Så kan använda min blogg istället! Där tänkte jag lägga upp sminkvideor och ibland en haulvideo om jag har handlat mycket! Och eftersom att jag nu har börjat prenumerera på glossybox så tänkte jag lägga upp "unboxing" videor på när jag öppnar boxen.
4. Review. Lägga upp vad jag tycker om en produkt och gå in i detalj på hur den fungerar, vad den ska göra o.s.v.
5. OOTD. (outfit of the day) Ja alltså att jag lägger upp bilder på dagens outfit, vart kläderna kommer ifrån.
6. Smink! Jag går ju på en smink- och hårstylist linje på gymnasiet och får lära mig så otroligt mycket om smink och olina tekniker! Jag delar gärna med mig av de här teknikerna så kommer lägga upp olika sminkningar där jag även skriver vilka produkter jag använder mig av! Och vid olika högtider kommer jag lägga upp sminkningar som passar. tex Halloween, Alla hjärtans dag, skolavslutning m.m.

Ja, låter detta intressant? Kommentera vad ni tycker!

XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0