Julklappar :)

Hej! Har hunnit köpa julklappar till Maolii, Corre, pappa, Meja, Anton och Hanna :) Bara mamma, Per, Carola och Johanna kvar ^^ Så det känns bra hittills :P Tänkte att jag kunde lägga upp en önskelista här ;) Se nedan vad jag önskar mig!
 
 
Navelpiercing är det jag önskar mig mest av allt i år!!!!!!!
En bok som heter Förlorad ängel, har första boken Fallen ängel, men skulle gärna vela ha andra också ^^
 
 
En parfym från Taylor Swift som heter Wonderstruck :)
 
En söt plånbok (denna kommer ifrån lightinthebox.com)
Ett fint mobilskal till min mobil (Samsung Galaxy Wonder eller i8150). Har inte något så vill gärna ha ^^ En tips på en bra hemsida (som är billig) är http://www.miniinthebox.com/sv/ :) Fanns dock bara tre skal till min mobil där :/
En ögonskuggspalett med matta (!) ögonskuggor. Har en palett med glittriga men vill ha en med matta också ^^
 
Och så klart önskar jag mig massa kläder och smycken. Tips på kläder och smycken som jag vill ha:
 
 
En vit stickad tröja :D
 
 
En ärmlös skjorta, gärna i flera färger som blå, vit och pastell färger :)
Glittrig "krag-halsband" ;)
 
 
(dålig bild) men vill ha ett blommigt linne, gärna lite mindre blommor :P
Ljus denimskjorta :)
Oversize tröjor, väldigt gärna i pastell färger :D
 
Stoooora ringar ^^
 
 
Ugglehalsband :3
 
 
Sånt här drömfångar-halsband, fast i svart eller vit.
 
Ja det var väl det jag kunde komma på just nu :) ska gå ner nu och äta det sista av min fickgratäng :3
 
Ha det /Jessica <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0