Home again

Tjenare! Då är man hemma i Skåne igen. Gjorde inte så mycket när jag kom hem, städade mitt rum och sånt vanligt. På fredagen gick jag upp 5.00 för att jag, mamma och Jenny skulle åka till Gekås!! :D På vägen dit lyssnade jag på musik och sov :P Vi var på Gekås i typ 7 timmar, så hade sjukt ont i ryggen, men får säga att det var värt det ^^ Fick köpt julklappar till Corre o Maolii, eyeliner, puder, 5 tröjor, 1 par leggings, superman kallingar att sova i, playboy strumpor :) det var jag kommer ihåg iallafall xD Sov på vägen hem också, älskar att sova i bilar :$ På lördagen åkte jag till en halloweenfest hos Corre :D Dem som kom dit var; jag, Corre, Maolii, Kalle, Dogge, Jack, Simon, Max, Johanna och Hanna :) Vi dansade extremt mycket!! Vi fick öppna dörrar för det blev så varmt xD Vi dunkade musik, drack, åt chips, sjöng, "Jag har aldrig", såg på skräckisar o.s.v. Och skrattade ofc. Men tillslut blev jag jätte kall så fick låna Simons tröja :3 tack Simon!! :) Vid halv ett började alla åka hem, men jag skulle sova över så stannade kvar. Tillslut var det bara jag, Maolii (som också skulle sova över), Corre, Kalle, Simon och Max kvar, så vi gjorde charader :P sen kom Corres föräldrar hem så då stack killarna :P Typ direkt när dem åkte hem gick vi tjejer o la oss, va sååå trötta xd 
 
dan efter va man ju heeelt slut :/ och skulle på prao dan efter det.. Men har ju längtat efter praon så det störde mig inte direkt ^^
 
Ja, så idag var då första prao dan, praoade på Annalinneas skola, hos 3:orna. Det fick göra var först att gå med dem till idrotten och hjälpa till lite där. Sedan gick vi tillbaka till skolan där dem hade lite engelska och matte. Fick hjälpa till lite där med om det var nån som behövde hjälp. Sen var det lunch, en liten tjej ville att jag skulle sätta mig vid hennes bord vilket jag såklart gjorde ^^ Sen var det sista lektionen där dem hade rättstavning och lite annat sånt. Sedan var dan slut, tre lektioner.. Vi i nian har 6 :o tur småttingar har ;) Vi fick stanna kvar en stund på skolan innan vi tog bussen hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, var ganska trött så orkade inte direkt göra något (tonåring, i know..)..
 
Ja det var väl det, imorgon är det prao igen, ska ju vara där en vecka ;) 
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0