Dessa läxor..

Hej! Var ju som sagt på prao på ena lillesyrrans skola. Där fick jag vara med 3:orna, och fick ärligt talat inte göra särskilt mycket. Var typ bara med på deras lektioner och hjälpte nåon elev då och då. Så ja,verkligen inte något jag hade valt om att praoa på :/ När skolan började igen så har vi såklart pratat om våra prao platser och har vi fått titta igenom våra omdömen som blev skrivna nu under lovet och praoveckan. Jag fick bäst omdömen på engelska, svenska och tyska, det var dem ämnena som jag hade högst betyg i senast ^^ Så det känns väl ganska bra :)
 
Till imorgon har vi två läxor, vi ska plugga på vårt matteprov (vi ska ha typ 5 uppgifter därifrån som vi ska lösa imorgon..) och tyska glosor, 33 stycken!! Helt sjukt, men det gäller väl bara att plugga antar jag :P
 
Både jag och Maolii har pratat om att vi vill hitta på något på helgen, så får se om vi kommer på något som att typ ha tjejkväll eller nåt sånt :)
 
Imorgon fyller Meja år, hela 3 år blir hon! Har redan sagt det men säger det igen, tänk så tiden går!!!! :o Och på fredag fyller mamma år, 37 blir hon :D
 
Hände en lite konstig sak idag. För på halloweenfesten fick jag ju låna Simons tjocktröja och det fick jag idag också, för hans var värm och jag frös. Och eftersom att han sitter vid samma bord som jag så pratar vi ganska ofta med varandra. Och detta fick Johanna och Corre att tro att han och jag är på g, vilket vi inte är. Men Johanna har sagt att hon ska fråga Simon också, tänk om han tror att vi är på g.. :O Aja, tror jag inte att han tror :)
 
Ja detta var väl det jag hade att säga, nu blir det att plugga xD
 
Ha det bäst! /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0