Gymnasie!!

Yääää nu går jag i gymnasiet! OMG!! Känns helt overkligt typ :o Helt plötsligt kände jag mig som en stor flicka ;) 
 
Så går nu på stylistlinjen på Drottning Blanka! :D Även om vi bara har gått i samma klass i några veckor så kan man (eller iallafall jag) prata med alla och det känns nice! ^^ Går nu alltså i en klass med 31 tjejer!! Kommer definitivt bli "girlfights".. Men på ett sätt är det ändå rätt nice med bara tjejer i klassen faktiskt :3
 
Vi har fått våra sminkboxar som innehåller (blandannat...) 5 olika foundations, 2 puder, massa sminkborstar, eyeliners, lipliners, concealer, och paletter!! Wihiiiii!! Vi har fått måla ögonbryn på varandra både med skugga och penna och det skulle vara "spetsiga" och runda :) Va sjukt kul! Och vi har fått göra makeup med concealer, foundation, puder, rouge, highlighter och bronzer (gjorde faktiskt detta idag) :D Och det gick väl bra, jag är väl inte bäst med helt okej är jag väl iaf :) Och så har vi även fått göra manikyr! Som vi ska ha prov på snart! :(
 
Men rent känslomessigt har jag inte mått bra alls det sista.. Har haft så mycket att tänka på både om skolan och om andra saker... Så idag bröt jag ihop.. Började gråta av en liten skitsak bara... Fattade inte ens varför jag började gråta xd Life as a teenager i guess.. Awesome... Not! Nej men har vart jätte mycket förändringar det senaste och det har väl bara vart överväldigande för mig antar jag.. 
 
Idag fyller Jeppe år!!! Hela 14 år blir han, min lilla lillebror :´) Och jag fyller 16 på tisdag :D Redan liksom?! 
 
Nä nu får jag gå ner och käka lite ananasskivor :)
 
Puss o Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0