This is your chance to own it, this is your chance to own it, this is your chance so don't blow it.

Har inte bloggat för att internet har varit nere dem senaste tre dagarna, precis när jag tänkte blogga såklart :P
 
På fredag ska vi till pappa :) Ska bli så kul :) Fick reda på igår att Anton och Meja hade köpt varsin liten present till mig, men Anton ville att det skulle vara från honom så han köpte för sina egna pengar. Åh kära Anton, det är bland det finaste någon någonsin har gjort för mig :') Sånna små saker gör mig hur glad som helst :)
 
På torsdag fyller Jeppe år! Han blir 13, tonåring! Kul för familjen att ha två tonåringar i huset xD Jaja, det blir väl inte så svårt, vi är ju som små änglar :P Och på måndag alltså om exakt en vecka fyller jag år :D 15 bast blir jag ;) Ser man fram emot :)
 
Charlie har tydligen hittat på ett sätt att smita ut från hans inhägnad, så när man kommer upp på rummet så står han ute på mattan utanför hans inhägnad. Mamma har fixat till lite idag så får hoppas att han inte smiter mer nu :) 
 
Mådde extremt illa i fredags på kvällen, kändes typ som att jag skulle kräkas så jag sov inte mer än 5 timmar, var helt död på lördagen :p I söndags hjälpte vi Jenny att flytta en soffa och fotölj till hennes kille i Malmö, de ska bli sambos :D Och sen fick vi en säng av hennes kille som kanske jag ska ha i mitt rum ^^
 
Idag på musiken hade jag o Corre sjukt kul! Vi skulle ta en bild och den blev lite nedifrån så ser ut som att jag hade dubbelhaka :P Gud som vi skrattade xD
 
Sitter just nu och lyssnar på musik :3 och äter hemmagjord slushice med smak av krusbär. Extremt gott!!
 
Imorgon ska jag och Jack till körskolan och skriva. Har pluggat rätt så mycket de senaste dagarna och har fått svar på många frågor. Förhoppningsvis får jag fler rätt denna gången. Har även kollat efter moppe, vi hade ju två hemma, den ena skulle jag ha och fixa till. Men det är EXTREMT mycket att fixa på den. Plasten är sprucken, backspegel är av och nån lampa hänger :P Så ska spara pengar från och med nu till efter vintern. Så här ser min drömmoppe ut:
En Baotian Retro i rosa :D Har exakt den moppen hemma fast i en krämfärg. Men som sagt är det för mycket att fixa på den.. Så får hoppas att jag har tillräckligt mycket pengar när det är dags att köpa en moppe :)
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0