I through my hands up if you believe in me now..

Hehe här är lilla jag idag :3
 
Var på tjejkväll i lördags till söndags. Hade sååå extremt kul! Vi skrattade, dansade, sjöng, tittade filmen och tog egopics ;) 
 
Gick till läkaren i fredags p.g.a mitt illamående, läkaren trodde att jag hade magkatarr. Så har fått medicin som har fungerat hittills :D Hoppas verkligen att jag slipper må illa mer.. Mådde lite illa idag men det var för att det var såååå sjukt varmt! Det var nästan så man svettades :P 
 
Som ni kanske ser på bilden så är mitt hår blondt (eller hur det stavas) har fått silvershampoo med balsam. Som är från John Frieda. Så här ser förpackningarna ut:
Kan rekommendera den stort till dig Carola! kostar 105 kronor/styck (tror jag) och fungerar jätte bra!!! Det var extra pris på dem när vi handlade dem så dem kostade bara 75 kronor/styck! Gjorde ett bra kap där ;) Alla mina gula toner är borta och har en riktigt snygg blond färg nu! Fick färga utväxten för ett tag och även om det har gått ungefär fyra veckor sedan jag färgade det så har jag inte fått nån utväxt! Annars brukar det gå kanska fort.. Så är glad över att det knappt finns någon utväxt ^^Färgade även ögonbrynen då så att det skulle passa med mitt blonda hår ;P 
 
Sitter just nu och lyssnar på musik. Har en låt att rekommendera: Sångerskan heter Inna och låter heter Endless. Den är så mysig den låter, min nya låt drog just nu ;) 
 
Idag är det exakt två veckor kvar tills att jag fyller 15! Känns verkligen inte som att jag ska bli så "gammal" :o tiden har gått så snabbt med allt och alla. Minns fortfarande trean hur tydligt som helst. Och lilla Anton (min lillebror) minns när han bara var en liten bebis, nu är han 4. 5 i december. Och går på dagis! Tänk att han ska börja skolan om ungefär två år bara! Herregud tiden bara flyger förbi. Och kommer en massa saker från när man gick i ettan och tvåan. Herregud så liten, dum och pinsam man var då xD 
 
Har även två parfym tips. Alltså två parfymer som jag önskar mig i födelsepresent, och om jag inte får det i födelsedagspresent så ska jag köpa dem! För dem luktar helt otroligt gott! 
 
Den första är från Taylor Swift, den heter Wonderstruck och så här ser flaskan ut:
Cool flaska dessutom ;) Kostar just nu 299 :- på Kicks, står att det är kampanjpris ^^ Här är länken till den http://www.kicks.se/taylor-swift/doft/dam-c352/wonderstruck-edp-p19038
 
Den andra är från Calvin Klein och heter Summer. Fanns olika design på flaskan men tar den som ser ut som den Hanna beskrev (hon gillar också den parfymen):
Har sett flaskan men kommer inte ihåg hur den ser ut, men sök på Calvin Klein summer parfym så kan du se hur många olika flaskor som finns!
 
Sen har jag nog inget mer att berätta..
 
Ha det /Jessica


Kommentarer
carola

Tack för tipset, kanske får testa det när mitt silvershampoo tagit slut=)
Trist att du har problem med magen =( Hoppas du får ordning på den snart!!
Ja visst går tiden fort, man ser det ju som tydligast på er "barn", det har ju hänt så sjukt mycket med dig bara dom 2 senaste åren!!! Från en liten flicka till värsta tonårstjejen=)<3<3

Svar: Så lite så :) Ja hittills känns magen bättre efter medicinen ^^ Jo verkligen! Kan fortfarande inte fatta att jag går i nian och ska bli 15! <3
Jessica Ottosson Karlsson

2012-09-11 @ 21:22:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0