Göteborg! :)

Hej! Nu är vi (Jag och Jeppe) i Göteborg. Så kul att få träffa alla igen, vart ju ett tag sedan senast.. Vi hann inte med så mycket igår, hann gå i skolan för att sedan ta bilen in till Lund och sedan sätta oss på tåget till Göteborg. På tåget hände inget kul, satt bara och lyssnade på musik. Pappa hämta oss på stationen och vi tog bilen hem. När vi kom hem var fortfarande Anton och Meja vakna så vi fick träffa dem och Jeppe fick hans presenter. Han fick bland annat en tröja, In-ear hörlurar, pengar och choklad. 
 
Nu kan jag berätta vad jag ska göra i morgon som födelsedagspresent! Jag ska vara modell för en dag!! Ska ta med mig lite olika kläder, sedan får man välja bland olika sminkningar som man vill ha och sedan stylar dem ens hår. Sedan blir man fotad. Man får med sig 35 bilder på en cd-skiva. Ska bli sååååå sjukt kul! Ska även köpa ett par leggings och kanske ett par jeans på H&M innan vi åker dit. Fick 200:- av farmor, Hans och Hellen så ska köpa lite kul av det inför fotograferingen imorgon. Ska köpa leggings vet jag, färgglada jeans i korall eller mintgrön och nytt puder ^^ 
 
Idag firade vi Jeppes födelsedag i efterskott och min födelsedag i förskott. Fyller ju år om bara två dagar!! Fick lite pengar och vi åt tacos till middag. Till efterrätt åt vi marrängtårta men glass, grädde och kolasås. Sedan blev det kakor, bullar och lite sånt. Mådde skit illa, men det känns lite bättre nu :) 
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0