Fotograferingen :D


Ja, här är några av bilderna som togs på fotograferingen idag :) Blev jätte nöjd! När jag kom dit fick jag sätta mig ner och så sminkade en kille mig, han kladdade på jätte mycket foundation och låååånga tjocka ögonfransar, men var kul att vara sminkad så mycket ;) Sedan lockade han mitt hår och tupperade det. Efter det fick jag byta om och sedan började fotograferingen :) Hade en fläkt som skulle skapa lite rörelse i håret och fick byta om typ fem gånger. Tog ungefär 2 timmar att göra allt det och det var en och samma kille som fotade, sminkade och fixade håret på mig :o Var rätt coolt att det var en kille ändå ;) Fick med mig 70 bilder på en cd-skiva. Så får visa dem för mamma, Per och Annalinnea när jag kommer hem. Alltså imorgon. 
 
Imorgon fyller jag år!! Har fått födelsedagspresent av Jeppe, fick 100:- så han köpte ett par blommiga leggings till mig :') Det var dem jag ändå hade tänkt köpa så vart glad att han köpte dem åt mig :) Fick även köpt puder, kajal och fyra (:o) bh:ar. Fick lite pengar av Carolas mamma så hon hjälpte till att köpa bh:arna. För er som undrar så var det 2-pack. Så man sparade in lite pengar där ;) Var skönt att få köpt lite sånt nytt och trevligt :3
 
Blir typ spammad på Facebook nu, laddade upp samma bilder där och det händer grejer hela tiden! Gillningar och kommentarer, men det är bara kul :3
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0