Födelsedagar ^^

Ja, så här såg lilla jag ut idag. Mitt hår ser mörkt ut här men är mycket ljusare i verkligheten ;)
 
Idag hände inte så mycket. Fick nästan toalett vatten över mig. För Anton och Jack höll för dörren för Maolii så att hon inte kunde komma ut från toan och när det lät henne komma ut så hade hon tagit toalettborsten, doppat den i vatten och försökte skvätta det mot dem och jag blev jätte skrämd och äcklad så började ju skrika och springa där ifrån. Men som tur var fick jag inget på mig :D
 
Imorgon fyller Jeppe år :) Har hans present färdig och inslagen, har stått uppe på en hylla några veckor nu ;) Så imorgon får han se vad det är. Tror och hoppas att han gillar det. Tänkte på Jeppe när jag såg den så får se om han håller med :)
 
Och på måndag fyller som sagt jag år ^^ Så det blir några födelsedagar nu :) Vet redan vad jag ska få av pappa, men det får bli en överraskning för er ;) 
 
Fick hem en kod till våra klassfoton igår som vi kunde använda för att gå in och titta på, sedan skulle man beställa vilka man ville ha :) Vissa blev riktigt bra! :3 Så borde komma hem snart..
 
Idag åkte jag och Jack in till körskolan och skrev i ungefär 1 ½ timme så fick skrivet några prov. Fick 40 rätt och man behöver ha 60, så måste fortsätta plugga :p Kändes verkligen som att jag skulle få fler rätt idag eftersom att jag hade pluggat ganska mycket, men tydligen inte. Men vill verkligen ha moppekörkort så får väl fortsätta plugga. Man måste kämpa för något som verkligen vill har jag fått lära mig på riktigt nu :] 
 
Ja det var väl det :)
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0