Faluborna! :D

Hej! Idag kommer faluborna hit, alltså min moster Nathalie, hennes kille Niclas, mormor, morfar, min andra moster Bea, hennes sambo Peter och deras son Robin :) (hoppas det var ok att jag skrev era namn..) Ska bli så kul att få träffa dem! Var ett tag sedan vi sågs senast.. På lördag ska vi ha kalas för mig och Jeppe. Då kommer även min storasyster Jenny, hennes kille Stefan, min storebror Jimmie, hans tjej Veronica/Veronika, Lilian och Lasse. Tror det var alla. Alltså vi blir 18 stycken!! Kommer bli fullt i vårt hus ;)
 
Kan berätta vad jag fick av mamma och Per :) Fick en rosa/lila lavalampa, tre kuddar som jag har velat ha, ett halsband och fick gå på aroma-massage!! Gick på massagen igår, var bland det skönaste jag har varit med om!! Luktade så otroligt gott och var skönt och avslappnande, vart helt lugn i kroppen efteråt :P Definitivt något jag vill göra igen :3 Rekommenderas stort!! 
 
I skolan har inget hänt, har skrattat och vart lika fjantig som vanligt ;P
 
Så ja, en liten uppdatering, får se om jag skriver imorgon.
 
Ha dey /Jessica
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0