Dagen :)

Ja, igår kom som sagt faluborna hit. Var så kul att få träffa alla igen! Idag åkte vi allihopa till Ystad, vi skulle handla mat inför kalaset imorgon, gå på Ohlssons Basar och vi skulle fixa kontokort till Jeppe. När vi stannade vid stan så gick alla åt olika håll, jag gick med mormor in till Lindex och H&M. Fick en mintgrön tubhalsduk och puderrosa av mormor på Lindex. På H&M köpte jag en vit mössa, en sån som typ "hänger" lite där bak. Hur söt som helst ^^ På Ohlssons Basar köpte jag lite godis och ett paket där man gör sin egna drömfångare. Fick även en muffins-skål av mormor, hade köpte den ändå men hon ville betala den :) Varje gång jag har varit på Ohlssons Basar har jag tittat på muffins-burkarna och har velat ha en sån nåt år :p så är glad över att äntligen ha en!! Sedan åkte vi till Willy's och storhandlade! Ska bli gott med tacos och princesstårta imorgon ;3
 
Sen åkte vi hem, mamma, Niclas, Nathalie och kanske Robin somnade i bilen. Känner mig själv trött just nu :p 
 
Sitter nu i min säng under täcket för det är så sjukt kallt ;P Och lyssnar på musik :)
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0