Maolii <3

Hej! Vart borta ett tag.. På NO:n har ju nu fått redovisat min fördjupning om mat. Jag skrev om vad maten innehöll och vad som hände om man åt rätt och fel. Beskrev även typ vad alla vitaminer gjorde för kroppen och vad som hände om man hade någon slags vitaminbrist. Fick bra respons (y)
 
I lördags kom Maolii hit, hon skulle färga och slinga mitt hår, blev bra även om hon missade några ställen, så där finns lite utväxt kvar. men det gör inget, det är inget man direkt lägger märke till ^^ sedan bestämde vi att hon skulle sova över, så jag hade köpt massa godis och chips. Så vi tittade på Magic Mike, eller mest jag, för hon somnade i soffan xD Men rekommenderar verkligen den filmen till er tonårstjejer!! Han som spelar Magic Mike i filmen är en manlig strippa och dansar EXTREMT bra!!! Man blir lite smått kär ;$ Ja så hon sov över och åkte hem klockan 12 nästa dag.. 
 
Idag i skolan fick vi titta på en konsert från några som går på ett musikgymnasie. Dem gjorde egna tolkningar av låtar och framförde dem för oss. Fanns två snygga killar där, så man fick lite eyecandy :´3 sedan vart det so. Och sen teori i hemkunskap. Asså vi pratade typ om hur man skulle tvätta ^^ Sista lektionen var idrott där vi skulle redovisa våra arbeten om allemansrätten. Jag arbetade med Carl om ridning. Så idag fick vi redovisa den för klassen. Av Patricia (idrottsläraren) fick vi bra respons för att vi typ inte tittade alls på det vi hade skrivit utan typ hade allt i huvudet :D Så det var bra :)
 
Imorgon ska vi på "framtidståget" har ingen som helst aning om vad det är, Anette sa typ att det var folk som skulle prata om jobb typ. Och sen ska vi på gymnasiemässa. Vet ju redan vilken linje jag ska gå. Men kan ändå vara kul att få ett större utval, och veta vad man ska välja som andrahandsval. Just nu vill jag nog välja "Hotell & Turism" eller "Spa och Hudvård". Men är inte helt hundra.. 
 
På onsdag ska vi på "kizzkonsert" asså inte riktiga Kizz utan några som ska framföra några av deras låtar. Och på torsdag är det en till slags konsert. Mycket grejer händer denna veckan :P Och på torsdag ska jag och Maolii gå på ett öppethus i Malmö på Plusgymnasiet ^^ Och på fredag ska ju Corre med till pappa :D Ska bli såååååååå kul! :D Vi har kanske tänkt titta på Paranormal Activity 4 på bio, men får se vad det kostar för vill ju inte lägga ner hur mycket.. Ska nog kolla det efter att jag har bloggat klart :)  Sen så ska vi shoppa, ska leta efter en vinterjacka, börjar bli dags för att köpa sånt nu ju.. Och så behöver jag ett långt vitt linne. :) 
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0