Rainbow!!

Hejsan! Idag har det varit önnu en tråk dag, har duschat klikppt gräsmattan och lite sånt. Lovade er en blid på mina solglsögon, so here they are!:
Seriöst, dem är typ dem finaste jag sett hittills. Ska köpa sjukt många solglasögon. Börja samla kanske? ;)Är lite Hippie-stuk på dem?
Slog i min fot innan jag skulle blogga, fy så ont det gör. Sparkade i hyllan så att en hudflisa gick av -.- Ont!!
Senare i dag ska Kalle komma hit, vi ska kanske titta på nån skräckis eller nåt. Älskar skräckisar så sjukt mycket. Känslan att vara riktigt rädd, för en film. Typ bästa känslan? Okej kanske inte.. Men gillar att sitta gömd bakom en filt :3
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0