no life, frågor :P

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma eller pappa tror jag..
SMS: Kalle :P
Sång du lyssnade på: Starships - Nicki Minaj
Gången du grät: Idag :(

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något olagligt: Vet inte, eller jo, det har jag :P
Varit kär?: Herregud ja
Förlorat någon speciell person: ja 
Varit så trött att du somnat sittandes: I bilen, ja.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit/svart
färg 2: Rosa
färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja och många dessutom :)
Fått ditt hjärta krossat: Tyvärr ja.. ganska nyligen (se när jag grät senast..)
Skrattat så att du har börjat gråta: Händer typ hela tiden ;)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, inte än..
Insett vilka som är dina äkta vänner: Japp, nu har jag insett det :)
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, idag :D

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet ej, använder inte det längre :9
Hur många barn vill du ha: 2 :)
Har du några husdjur: Ja en kanin (och en hund, fast som inte bor hos oss längre..)
Vill du ändra ditt namn: Nja, har inget jag vill byta till..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Vet inte, tittade på film och slappade typ
Vilken tid vaknade du idag: Kvart i sju..
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov :)
Någonting som du längtar till: Sommarlov, bli vuxen, gymnasiet och att få en pojkvän :3
Senaste gången du träffade din pappa: I söndags :)
Vad lyssnar du på just nu: Musik :) Och mina tankar :P
Har du någonsin pratat med en person vid namn Lukas?: Ja :) Konstig fråga?!
Vad gör dig irriterad just nu: Ganska mycket, är lättirriterad efter att jag har gråtit :/
Vad är ditt namn: Jessica Inger Maria Karlsson Ottosson :)
Singel/upptagen: Singel och hatar det, nej men längtar efter en pojkvän :]
Stjärntecken: Vågen
Kille eller tjej: Tjej :D
Grundskola: Storkskolan
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: Typ solblond
Långt eller kort: Långt, typ längst i klassen :S
Längd: Runt 163, senast jag mätte mig.
Vad gillar du gällande dig själv: Lätt att prata med, typ alltid glad, har humor i mängder och skrattar ALLTID, fråga mina klasskompisar. Det är de som är mest drabbade :P
Piercings: Fyra i öronen, vill dock skaffa i naveln..
Tatueringar: Har ingen, än! Hehe, nejdå oroa dig inte när du läser detta mamma :D
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Det var nog när jag tog bort en jävligt stor körtel bakom näsan :S
Piercing: Öronen :)
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Om ni menade den första så var det nog Sofie:) Om ni menar nu så har jag många: Hanna, Corre, Mariie, Liv, Kalle, Mattias u name typ alla :)
Sporten du spelade: Vet inte, säkert fotboll
Husdjur: En katt vid namn Sofia som dock blec överkörd inte så länge efter att jag fick henne :'(
Vaccination du minns : Är det meningen att man ska minnas det eller nåt?!
Konsert: Vet inte, kommer bara ihåg en som var i vintras på en snowboard tävlingen. Om ni undrar vilka det var som uppträdde så var det Petter och Promoe :)
Förälskelse: Vet inte.. Har haft många :$

JUST NU:
Äter du: Nej
Dricker du: Nej
Är du på väg att: Somna..
Lyssnar du på: Musik!
Väntar du på: Bättre tider, nej men på ett sms :)

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Hell yeah!! Nej men ja, det vill jag verkligen!! :)
Vill du gifta dig: Ja!
Karriär i åtanke: Smink- och hårstylist :) Eller bara stylist.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda :3
Kortare eller längre: Helst längre men det spelar absolut ingen roll :)
Romantisk eller spontan: Lite av varje :)
Snygg mage eller snygga armar: Helst båda :P Annars armar tror jag
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar :]
Känslig eller inte: Inte för känslig men inte heller totalt okänslig. Han ska våga visa om han är ledsen och våga gråta inför folk..
Ragg eller förhållande: Förhållande utan tvekan!!
Bråkstake eller tveksam: Samma här, något mittemellan

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Herregud nej, har inte ens fått min första kyss ännu :/
Tappat glasögon eller linser: Japp, ett antal gånger..
Krossat någons hjärta: Tyvärr måste jag svara ja..
Har du blivit arresterad: Haha, nej det har jag inte och tänker inte bli det heller :D
Dissat någon: Har jag säkert :) Nej men, ja det har jag..
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja........

TROR DU PÅ:
Dig själv: Beror på i vilket sammanhang..
Mirakel: Ja det gör jag väl, har dock inte varit med om något själv :(
Kärlek vid första ögonkastet: Japp!
Himlen: Asså inte på gud o sånt..
Tomten: Såklart ;) bara skoja, neh det gör jag inte.
Att kyssas på första dejten: Ja, om det känns rätt så visst :)
Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Om det räknas när man gick i trean och var ihop bara för att och knappt visste vad att vara ihop innebar??
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Vännerna, familjen :)
Har du talat sanning hela tiden just nu?: Ja!


Kommentarer
Mamma

Ha, ha, ha, vad jag skrattade när du skrev om tatueringar!! Precis vad jag tänkte (fast även om ovanstående, om piercingar).

Du är en fantastisk tjej som är smart, vacker, rolig, visar omtanke, är hjälpsam...helt enkelt en underbar dotter.

Kram, mamma

2012-05-09 @ 21:27:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0