Lite smått och gott ;)

Godmorgon! Vaknade så där omkring sex idag.. Låg och lyssnade på musik för att jag inte orkade gå ner och äta frukost :S har så smått hunnit lära mig hur min mobil fungerar, är mycket nöjd faktiskt :) Den var mycket större än vad jag trodde, större än den förra, men det är väl bara positivt enligt mig ;) Ska snart gå till skolan, om typ tio minuter eller så. Jag tänkte att jag kunde lägga upp en inlägg nu när jag har så mycket tid över :P Är liiiite nervös över vem jag ska sitta bredvid i skolan, vet ju ingenting bara att vi har bytt platser. Jag har några som jag vill sitta med, men vi får väl se. Jag uppdaterar er senare :) Dagens schema är att gå i skolan, eventuellt träna på gymmet och tvätta kläder. Det låter väl roligt eller?? :) Jaja, det är sånt som måste göras. Vi ska ju till Falun på torsdag, så jag går bara i skolan två dagar denna veckan. Fett nice :D Just det, jag kanske redan har sagt detta men, nu är jag heeeelt av med korsetten! Jag sover inte ens med den längre! Ni ska veta sådan befrielse det är, att kunna sova ordentligt och inte känna sig som en sovande robot :/
Ha det bra /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0