Lite färg :d

Hejsan! Idag har det varit suuuuuper fint väder, har legat o solat i typ 2 timmar, dock har det gått i perioder. Klarar inte av att ligga stilla hur länge som helst :d Har redan nu fått en liten bikinirand, ett mycket bra tecken :D Imorgon hoppas jag att det blir lika fint väder, kommer isåfall till skolan i shorts och kanske ett linne ;) Får se hur det blir.. Måste köpa ny bikini, har sett en som Kenza har haft på sig, typ förr året. Den är vit och virkad, tyvärr kommer den från ett märke (kommer inte ihåg namnet XD) och kostade typ 1 000. Finns en liknande på H&M har jag hört..
Vid fyra-tiden åkte jag, mamma, Jeppe och Per till gymmet och tränade, blev att jag sprang på löpband i tio minuter och tränade på nån cykel-tramp-sak (hehe, vet inte vad det heter eller kallas..) i lite mer än tjugo minuter. Fy så trött jag blev! Alltså typ sov-trött, blundade hela vägen hem, märks det att man är tonåring?? ;)
Lägger upp en bild på min nya tavla imorgon, orkar inte nu (ännu ett tecken på att man är tonåring :P)
Ha det bääst /Jessica


Kommentarer
Cornelia

Hahah tack sötisen<3

2012-05-20 @ 19:22:57
URL: http://cornelliia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0