Klasskampen :P

Hejsan! Har idag varit o tränat, sprang en sådär 25 minuter på löpband. På skolan idag var det jag o några till som skulle hjälpa till på klasskampen. Det är en tävling där man ska tävla i bland annat längdhopp, 60 meter, kast med boll m.m. Jag skulle hjälpa till att mäta vid längdhoppet, fick ont i ryggen eftersom att man skulle böja sig ner hela tiden.. Vi blev klara sjukt snabbt så jag hade typ 2 timmars rast! Hade inget o göra så satt med Anton, Jack o Kalle istället för att bara sitta för mig själv o glo som en fåne ;) Har redan börjat fundera över vad jag önskar mig i födelsedags present. Har redan kommit på en som jag önskar mig sjuuukt mycket (förlåt mamma). En navelpiercing :3 Tycker det är så sjukt fint och ja, det verkar vara något för mig. ;D Jaja, vi får väl se hur det blir, finns tre i min klass som har det redan och jag vill bli den fjärde! :D
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0