Ja!!

Hejsan! Min mobil gick sönder förra veckan, jag "tappade" den i marken. Alltså den låg i mitt knä och så gled den ner på marken. Så det blev en rejäl spricka, touchen fungerade inte alls. Så mamma lämnade in den på lagning och igår kom räkningen. 1 300!!! Nej, det tänkte vi INTE betala så jag ska få en ny mobil, alltså som man ska avbetala typ. Det blev den här: En Samsung Galaxy W. Den ser faktiskt bra ut och är typ lika stor som min gamla mobil. Den kommer förhoppningsvis i brevlådan på måndag ;)
Har varit sjuuukt bra väder de senaste dagarna. Verkligen sommarvärme, lite bränna har man nog redan hunnit få utan att sola särskilt mycket. Mest bara på rasterna i skolan med tjejerna ;D
Annars är det nog inte så mycket intressant att berätta..
Ha det bra /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0