Gården!!

Godmorgon solstrålar! Vädret ute är raka motsatsen mot sol, det regnar och blåser :/ Igår åkte jag till Gården (ett ställe där man umgås på). Jag var där med Liv, Corre, Kalle, Erik och Jonte. Hade så sjukt kul, först satt vi vid datan och väntade på att alla skulle komma sedan cyklade vi (tre stycken hade med sig cyklar och alla fick skjussa någon) till en lekplats lite längre bort där vi gungade och ja, blev typ barn igen.. Defenitivt något jag vill göra igen ;)
Har börjat få ont i halsen nu, känns som att jag är helt tjock i halsen :/ Var ett tag sedan jag var sjuk nu, så det är väl dags nu tror jag :( Imorgon (fredag) ska vi åka och köpa en till kanin :D Så sjuuukt söt kanin, den är typ mörkgrå och lurvig :3 Gulligt!
Har precis städat mitt rum så att det är fint igen.. Ska nog dammsuga också men orkar inte just nu :/ Märks det att man blir äldre eller?? ;D
Ska titta på BB nu :) Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0