Fåglar :S

Hej! Igår gick vi till Slottskogen och fikade. Vi (inte jag) skulle håva upp ödlor från en damm, Jeppe lyckades att fånga två stycken. Själv tycker jag att sånt är så sjuuukt äckligt så vågade knappt titta på dem.. Har på sistone blivit sjukt rädd för fåglar. Alltså när de flyger över huvudet och flaxar, usch säger jag bara. I går var det två stycken duvor (tror jag att det var) som gick omkring dammen som vi var vid, tillslut var dem bara två meter i från mig jag hade typ panik. Pappa sa: Amen vad ska de göra mot dig. Och typ fem sekunder senare blev duvorna nog skrämda för dem flög iväg helt plötsligt. Gissa om vi blev skrämda?!
Ja, det var ingen trevlig upplevelse.. Nu måste jag kolla om det var jag som vann tävlingen :) Ha det så länge ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0