Dagens inköp :)

HejsanHoppsan! Idag åkte jag och Per intill Malmö, han skulle typ köpa högtalare till bilen o lite sånt. Jag köpte en tavla på Audrey Hephurn (stavning?) som är grå med mörkgråa blommor på och guldig text. Fick även ett par solglasögon från Cubus. De är stooora och med regnbågsmönster. Älskar dem! Lägger upp bilder på det jag handlade igår :) Annars idag har jag typ vikt kläder, stadat mitt rum och sånt. Kände att det var dags ;) imorgon blir det en tråkdag tror jag, fortsätta städa rummet. Roligt va? (not) Anyway, mamma och Jeppe satt o tittade på skräckfilm när jag o Per kom hem. Jag älskar att bli skrämd av filmer, så självklart tittade jag på. Hade typ tröjan ända upp till ögonen för jag var så rädd. Trots att det var ljust ute :/ Är en sån fegis, i know..
Ha det /Jessica


Kommentarer
LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

2012-05-19 @ 10:39:54
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0