Snyggingen ;)

Hejsan! Pratade ju igår om en snygg kille som dansade i ett av bidragen i Melodifestivalen, jag sökte på Google och här är han:
Anton Ewald Jag menar herregud, hur snygg får man vara?! Fick även reda på att han bara är 18!!! Kanske nåt för mig ;) Haha, nej det tror jag inte.. Men man måste hålla hoppet uppe, haha. Äkta Hannah att säga så :)
Just det jag, idag läste jag igenom våra omdömen och var mycket bättre än vad jag trodde, visst kan man förbättra dem men blev ändå överraskat glad :)
Dagens Glee karaktär blir:
Rachel. Hon är ihop med Finn och är väldigt egoistiskt och tänker sig ibland inte för innan hon säger något. Hon har bra betyg och presterar bra i skolan. Hon är jude och var ihop en väldigt kort tid med Puck, men hon trodde att det inte skulle fungera mellan dem, så hon gjorde slut. Rachel sjunger väldigt bra och gillar att sjunga, att driva på Glee-klubben. Man kan nästan säga att hon är som en mini-Will (Glee-klubbens lärare) ibland. Hon har söta kläder ibland, men ibland väldigt konstiga.. Jag och mina kläder, haha :P
Ha det bäst ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0