Sista dagen..

Hejsan! Idag skulle "jobbet" börja först klockan ett på förmiddagen, så min morgon var ganska så utdragen. Jag vaknade vid kvart i tio och trots att jag hade sovit ovanligt länge så var jag hur trött som helst. Det var inte särskilt roligt.. Sitter redan nu och gäspar, haha. Märks det att jag är tonåring eller??

Jaja, idag hände det inte så mycket på prao:n, gjorde samma saker som vanligt. Det enda som är lite tråkigt är att det är sista dagen imorgon, har ju trivts så bra här och haft så roligt.. Kanske blir det att sommarjobba på ÖoB i sommar? Har ni något tips på ett bra ställe att sommarjobba på så skriv gärna det som en kommentar :)

Känner verkligen att jag vill sommarjobba denna sommaren, i typ tre veckor eller något sådant. Känner att jag vill kunna tjäna egna pengar nu och spara till en platt-tv, kläder, inredning till mitt rum. Ja, you name it, min lista på vad jag vill ha bara fortsätter och fortsätter..

Detta var bara en kort uppdatering men den får väl duga :P

Ha det bra /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0