Prov :/

Hej!! Ska snart dra till skolan. Har äntligen fått prao-plats!! I Falun (där bor större delen av min mammas släkt) och jag ska bo hos Bea (en av mina mostrar) och praoa på hennes jobb, Öob eller Överskottsbolaget :) Jag ska ta tåget upp dit på lördag och taggar som fan!! Jag ska bo där i en vecka :) Så jag måste packa kläder och sånt idag när jag kommer hem.
Hade en urmysig dröm för typ några dagar sedan, snacka om det var surt att vakna :/
Ska ha So-prov idag.. Roligt :/
Var även på utvecklingssamtal igår, min mentor sa att jag var och nosade på de högsta betygen!!! Jippie! Allt mitt slit i skolan har äntligen lönat sig :D
Lägger upp en dagens outfit bild senare idag och en bild på en till Glee-karaktär. Måste dra nu..
Ha det bäst :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0