Prao..

Goddag :) Idag har jag ringt och försökt att få en praoplats, men de sade till mig att ringa på måndag (vilket är försent). Vi har en lapp om prao som skall lämnas in imorgon, och jag har inte ens fått en praoplats. Har i alla fall mejlat Lindex och GinaTricot idag, hoppas att de svarar snart.. Sitter och uppdaterar mig mejl hela tiden och hoppas att se att någon har svarat, men inte en..
Idag hade vi dubbelpass med SO, ett pass med engelska, matte och tyska. Roligt va? Nej, tråkigaste dagen på veckan.. På so:n pratar vi om hur Sverige styrs. Vi ska snart ha prov där vi ska låtsas vara ledare över "populärpartiet", lääängtar... Har även varit lite annat skit i skolan, men pallar inte ta det här.. å är på lite dåligt humör just nu..
Dagens Glee-karaktär:
Mercedes!! Hon sjunger ruggigt bra, hon har en sådan skarp röst. Hon är stolt över att vara mörkhyad och sade en gång att: "You need some of my choclate voice". Sådant säger hon lite här och där. Mecedes är en sådan som säger till om det är något som hon tycker är fel, respekt till henne!! Annars finns det nog inte så mycket mer att säga..
Ja, lite om vad som har hänt idag. Mer blir det imorgon :)
Ha det bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0