Öm..

Hejsan!! Joggade som sagt med Hannah och Sara idag, blev väl en 3 kilometer eller något sånt. Stolt :) Var helt slut när vi kom hem igen, vart helt öm i benen. Så jag strechade lite och kände stoltheten fylla mig, det lät fel ;P Övade idag igen på dansen, vi är helt klara, fast mer träning.
Dagens Glee-karaktär:
Han till vänster, Kurt. Han är homosexuell och blir ihop med Blaine (han till vänster) i säsong 2. Kurt blir mobbad för att han är gay och sedan visar det sig att mobbaren också var gay :O Lite problematiskt där.. I alla fall, i början av säsong 1 så får Mercedes en liten "crush" på Kurt, men när hon får reda på att Kurt är gay så blir hon lite förvåndad. Kurt säger då att han aldrig har berättat det för någon annan, för att han för lågt självförtroende. Men nu har folk mer och mer accepterat att han är som han är. Men Kurt blir sedan kär i Finn (men Finn är ju inte gay..) och Finns mamma kommer att bli ihop med Kurts pappa, herregud kan det bli värre?? Ja, jag tycker att Kurt är söt (där kom sanningen fram..) men det kan jag inte hjälpa.
Lovar att jag ska lägga upp dagens outfit bilder mycket oftare. Byter ju kläder varje dag och ni kanske vill se hur mina outfits ser ut, haha. Konstigt men så resonerar jag :)
Ha det bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0