Klippt mig:)

Hejsan hoppsan! Igår klippte min storasyster Jenny mitt hår, bestämde mig för att skaffa lugg igen :) Och så blekte jag även håret också, det kanske inte ses så bra men det blev en lite mörkare nyans än solblond. Blev jätte nöjd :) Förlåt för bilden på osminkade Jessica.. Köpte även lite kläder av henne igår, ska försöka lägga upp bilder på de sedan :)
Jesper fick provdyka igår, han tyckte att det var väldigt häftigt :) Blev själv lite sugen på att dyka när man såg honom där under vattnet :) Var en sjuuuukt snygg kille där, han var väl typ 20 eller nåt. Men han var sååå snygg. Jag tittade på honom (man måste ju unna sig lite ögongodis ibland) och såg även hur han tittade på mig. Blev så klart röd som en tomat i ansiktet och var hur nervös som helst.. Töntiga jag ;)
Såg såklart finalen av Melodifestivalen igår, tyckte helt klart att det var rätt låt som vann :) I låten "Amazing" med Danny var det ju många dansare. Och där var en väldigt snygg dansare. Herregud alltså, jag satt bara och tittade på honom när det var snabb repris. Hoppas jag hittar en bild på honom!!
Ja, orkar inte lägga upp en Glee-bild just nu, blir kanske en ikväll istället. Förresten, skriv kommentarer om hur ni tyckte att min nya "look" blev :)
Ha det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0