Hejsan :)

Hej :) Har blivit heeelt såld på Glee. Asså herregud, älskar den serien till 100! Hannah och Sara visade mig ett program, sedan var jag såld.. Är inne på första säsongen (av tre, den tredje går på tv nu) tittar på ca ett program varje dag!! Nedan kommer bilder på olika karaktärer i Glee:
Finn - hur söt får man vara?! Finn var ihop med en tjej som heter Quinn (karaktären alltså) och hon blev gravid, Finn trodde ju att det var han som var pappan, men det visade sig att det var Puck.. Numera är han ihop med Rachel, en egoistisk tjej men som är söt :) Innan var Quinn en riktig (ursäkta ordspråket) bitch, men nu när hon har blivit gravid har hon blivit mycket snällare och sötare. Hennes kläder är så söta :) Ja, detta var lite fakta. Jag ska skriva lite om karaktärerna, i brist på annat ;)
Bilderna gick inte att förminska så jag slänger in en karaktär varje dag, bra ide??
Ja, skolan är som vanligt, förutom att jag inte behöver ha korsetten i skolan mer!!!!!!!! Ni ska veta vilken befrielse! Kan ha på sig normalare kläder, tajtare tröjor och inte alltid behöva oroa sig för att kanterna på korsetten ska synas. Ja, det är bara tre av många fördelar med att inte ha korsetten i skolan.
Vann även ett pris i skolan, för att jag var bäst av alla tjejerna i klassen på ett prov!!! Vann en tröja som det stod Teknikåttan på.. Inte särskilt, men det är ett plagg att vara stolt över ;)
Nu ska jag gå och skära upp ett grönt äppla (som har blivit som ett beroende på sistone)..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0