Goddag mina vänner :)

Här ser ni mig i mina nya glasögon :) Vad tycks??
Idag i skolan har det inte hänt så mycket, har haft engelska/svenska två gånger och NO två gånger och sist idrott. På idrotten just nu så ska vi vara i grupper och göra en dans till en låt. Jag, Hannah och Sara är i en grupp och har valt låten Smooth Criminal med Michael Jackson. Väldigt svår att dansa till, men vi gör lite framsteg. Bättre än inget ;)
Dagens Glee karaktär blir (trumvirvel) Quinn:
Quinn brukade vara med i Cheerios, det är också en slags Gleeklubb, men som drivs av kärrningen Sue Sylvester. Men eftersom att Quinn blev gravid så blev hon utsparkad från Cheerios. Numera är hon med i Glee (klubben som hela serien handlar om). Och för er som inte förstår vad Glee är, Glee är en klubb där man är med i och sjunger och dansar till. Deltagarna i Glee tävlar i olika mästerskap (de vann ett mästerskap i förra programet jag såg). Quinn hade varit ihop med Finn, men han hade inte fått komma innanför hennes trosor (om man ska vara tydlig) utan typ ja, tog på varandra i en pool. Då kom Finn och Quinn har ljugit om att det var han som var pappan fastän det var Puck.. Ja, mycket trubbel i den här serien :)
Det var lite om vad som har hänt idag :)
Ha det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0