Frulla (frukost) :)

Godmorgon!! Här sitter jag och har gjort mig själv en rejäl frukost :) Jag har äppeljuice, macka med baconost, fil med Havrepuffar och sist men inte minst lite hallonkräm. Mmm, gott :P
Ja, vaknade en hel timme för tidigt idag.. Men bestämde mig för att gå upp i alla fall. För att om jag ligger kvar i sängen för länge (efter att jag har vaknat) så får sjuuukt ont i magen. Hur konstigt som helst eller hur :P
Idag får jag förhoppningsvis en prao-plats, på Carlings. Jag ringde de igår och det var en söt kille som svarade :) Eller jag vet ju inte hur han ser ut men hans personlighet var fin i alla fall. Han sade typ: "Ha det bra!" till mig innan jag lade av. I alla fall han var inte den som kunde bestämma om praktikplatser men han skrev ner lite info om mig och skulle be hans kollega (som kommer idag) att ringa mig, det är kollegan som tog de besluten :) Håll tummarna!!
Just det, idag ska vi visa upp vår dans. Eller ja, den ska filmas in av Patricia (vår idrottslärare och mentor). Sedan får vi välja om vi vill få vår video att visas upp för klassen (vilket vi inte vill). Berättar hur det gick senare :)
Ha det bra idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0