Frågor :P


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Bea, vi pratar och skrattar så hon gör mig alltid så glad :)

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Var och duschade, hehe.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt vid datorn :P

Hur vaknade du idag?
Jag vet inte, vaknade bara..

Det sista du sa högt?
Har ingen som helst aning..

Det senaste någon sa till dig:
Det var min kusin Robin som sade: "Godnatt, Jessica" 

Vad har du druckit idag?
En flaska med Mer, Cola och vatten.

Vad var det senaste du åt?
Tuggummi, nej men tacos. MUMS!!

Vad var det senaste du köpte?

Hmm, en parfym, ett tuggummi paket och en påse med "Jätte-salta"

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Typ grön, men den har blivit lite blekt..

Vad är det för väder hos dig nu?
Vet inte, det är svart...

Godaste glassmaken?
Sandwitch tror jag :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, alltså jag tror att man kan bli kär i det man ser. Men man vet ju inte hur han/hon är så det är lite 50/50..

Sover du tungt?
Om jag sover riktigt bra så ja. Men kan ibland vakna av att någon tittar på mig, ja alltså om jag sover över hos någon kompis och de vaknar före mig och ska kolla om jag har vaknat, då vaknar jag ibland. Mycket jobbigt :/

Drömmer du mardrömmar?

Självklart! Men det var ett tag sedan nu :)

Trivs du med ditt jobb?
Eftersom att jag inte har ett jobb så kan jag svara om hur jag trivs med min prao-plats. Jag trivs jätte bra!

Favoritklädsel?
Ojojojojojojojoj, den här frågan var inte rätt. Alltså jag har hur många favoritklädslar som helst. Så jag får passa på den här frågan ;)

Favoritlåt just nu?
Kanske någon av Coldplay eller Chris Brown's: "Turn up the music".

Vad ser du om du tittar till höger?
En laptop :)

Vad gör dig glad just nu?
Vet inte, min tanke på den jag gillar ;) (ja, alltså en kille) hihi

Vad ska du göra härnäst?
Jag ska nog gå och ta på mig min mycket älskade korsett... hör ironiken i det hela.

Höger eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Trött..

Favoritgodis?
Hehe, får passa här också. Har så otroligt många favoriter..

Kläder just nu?
Bh, vitt linne, magtröja oversize i XL, trosor, strumpor och ett par jeggings :)

Sommarplaner?
Inget just nu. Förutom att bli brun som mjölkchoklad ;)

Hur många kuddar sover du med?
Två ;)

Morgon eller nattmänniska?
Natt utan tvekan. Är alltid så himla trött på morgonen..

Vad är viktigast för dig?
Familjen, släkten, kompisarna.. Usch, gud vet vad jag skulle göra om någonting hände dem..

Är du kittlig?
Hehe, ja tyvärr. Under fötterna, magen, halsen. Ja kul nu kommer säkert någon att kittla mig som bara den imorgon..

Snarkar du?
Det gör jag säkert, skulle inte förvåna mig i alla fall..

Stjärntecken?
Jag är en våg hehe.

Äckligaste insekten?
Alla!!!!!!!!!!!!!!!

Stökigt eller välstädat?
Välstädat! Vantrivs i klassrummet när det ser ut som en svinstia, fattar inte folk som lever i skit liksom..

Vad längtar du mest efter just nu?
Mycket, sommaren, att det ska bli något mellan mig och _ _ _ _ _, att fylla 15. Och mycket mer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0