Fler frågor :)

1. Hur gammal är du om fem år? 19-20
2. Vem var den sista du träffade? Jesper
3. Hur lång är du? Runt 161
4. Vilken var den senaste film du sett? Star Wars 5 :)
5. Vem ringde du senast? Det var till Carlings. Ringde ju p.g.a prao. Om ni undrar så skulle de ringa imorgon igen :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till mamma, det stod "Hannah o Sara följer med hem då"
7. Vad är dagens planer? Fortsätta att maniskt uppdatera mig mejl, kanske titta på Star Wars 6, duscha, plugga SO och sova :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helst sms:a, det stör inte lika mycket.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För 10 timmar och 18 minuter sedan, haha.
11. Vilken ögonfärg har du? Skiftar mellan blå och grön.
12. När vaknade du idag? 06.35..
13. Har du någon gång hittat en katt? Em, nej.
14. Vilken är din favoritplats? Typ Gran Canaria??
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, kanske ställen där det bara är fulla människor?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hehe, i Spanien på resa med min man och ett barn :)
17. Vad skrämde dig som barn? En mardröm, haha. När jag och mamma sprang efter en fet ko som sedan bajsade på mamma så att hon blev, ja, brun..
18. Vem fick dig att skratta senast? Hanna SM
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha, konstig fråga. Alltså jag är inte för ung, men jag har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder, haha.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två :D
23. Hur många landskap har du bott i? Har ingen aning, men tre kanske..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, har aldrig varit full.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, har fobi mot fötter även mina egna. Haha, hur töntig får man va??
26. Är du social? Nej, det vill jag nog inte påstå..
27. Vilken är din favoritglass? Sandwitch eller Ben and Jerrys :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa massor av kläder, skänka lite till välgörenhet och kanske bjuda på en resa till hela familjen :)
29. Tycker du om kinamat? Ja!!!
30. Tycker du om kaffe? Bara cappuchino (stavning?)
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller ibland O'boy.
32. Sover du på någon särskild sida? Alltså i sängen sover jag in mot väggen och har en grymt stor kudde brevid mig. Haha
33. Kan du spela poker? Nope :)
34. Tycker du om att mysa? Självklart, eller det beror på med vem :)
35. Är du en beroendemänniska? Haha, ja, det är vad mina kompisar skulle säga. Så det får bli ett ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Umm, en som går i sjuan och en som går i sexan
37. Vill du ha barn? Japp :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Typ engelska och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder <3
42. Äger du dyra smycken? Säkert någon som är dyr hah
43. Har du någon gång testat narkotika? Verkligen inte.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Haha så fel den frågan lät, men en macka med honung och ost på.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, Hannah, Sara, Linus, Hanna SM, Pia (lärare). Ja, det finns några stycken..
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett H-format ärr på min vänstra arm. Kan berätta hur det blev till. Jo, jag och mamma satt ute i trädgården och målade bänkar, min arm blev vit (färgen) så vi skulle gå in och tvätta av oss. Jag tog då en tvättsvamp (färgen var svår att få av) och skrubbade. Haha, hur dum får man vara?!
47. Vad har du för ringsignal? Orkar inte titta, kommer inte ens ihåg den..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, ligger i kartonger där uppe. Mamma...
49. Flirtar du mycket? Nej, det hoppas jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vet inte
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope
53. Vilken var den senaste bok du läste? Fallen ängel. Så himla bra bok, rekomenderas stort!! Författaren heter Rebecka Fitzpatrick.
54. Läser du dagstidningen? Jag läser ibland GP uppe hos pappa.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, hur skulle jag kunna göra det??
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Typ Rix FM??
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Någonting om hur Sverige styrs, haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0