Dagens :)

Ja, här får ni en dålig dagens outfit. Den vita tröjan är ifrån Bikbok, linnet (med en tiger på och med vita ränder på) tror jag är ifrån NewYorker, de svarta jeansen är ifrån H&M. Ringarna ni kan se i bild: den till vänster kommer ifrån Kappahl och den till höger ifrån JC.
Idag hände ingenting i skolan. Inget speciellt i alla fall.. Sista lektionen fortsatte jag på min tubhalsduk, jag stickar en till mamma. Jag kan inte säga vilken färg det är, det blir en överraskning :)
Dagens Gleekaraktär blir Puck!!
Puck är den egentliga pappan till Quinns barn. Han är jude, samma som Rachel, och ville därför vara ihop med Rachel, men hon sade att deras "förhållande" inte skulle vara.. Annars finns det typ ingenting att säga om Puck..
Sitter just nu och lyssnar på Coldplay's låt Charlie Brown, lyssnar typ sönder mig på Coldplay. Har blivit helt galen i de på sistone XP
Ha det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0