Two weeks :)

Hejsan! Var sååå trött efter skolavslutningen så orkade inte ta massa bilder.. Få lägga upp en bild på klänningen jag hade på mig någon annan dag ;) Igår far vi upp till Göteborg, asså till min pappa. Alla är typ sjuka med feber och sånt så hoppas att jag inte blir smittad :P Igår hände inte så mycket, satt på tåget upp till pappa i tre timmar. Och gick ut en bit. Idag gick jag, Jeppe och Carola på stan. Är så mycket rea just nu där vi var, så just nu suger det att vara pank :/ Jaja, jag måste sluta med mitt typ shopping beroende..
Just nu sitter jag i soffan och bloggar (säger du det?!) och ska kolla andras bloggar snart och antagligen kolla på kläder :D
Kan skriva liten uppdatering om min rygg: På sistone har jag haft jätte ont i ryggen, ganska ofta dessutom.. Och det känns som att kröken har blivit sämre, alltså att jag känner mig sned ibland när jag står upp typ. Jag ska boka tid till ortopeden imorgon tror jag.. En väldigt kort uppdatering men finns inget annat att skriva om. :P
Jaja nu får ni ha det så bra /Jessica


Kommentarer
Mamma K

Bra att resan gick bra! Tråkigt att de är sjuka. Det är viktigt att du ringer ortopeden snarast så de får kolla din rygg! Att ha ont är varken roligt eller ett normaltillstånd...då är något fel! Hör av dig när du vet mer, älskar dig gumman!!

2012-06-15 @ 08:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0