Slottskogen :)

HejsanHoppsan! ;) Idag har jag nyst heeela tiden, typ redan 15 gånger idag. Sjukt störigt.. Vi gick till Slottskogen idag :) Vi gick till sälarna och typ direkt när vi kom dit så var det två stycken som simmade mot oss, den ena dök under en bit ifrån oss. Men den andra simmade fram till oss och typ tittade på oss och den var såååå söt :3 Den hade så stora ögon :] Kolla hur söt den här är (inte den vi såg, tagen från google ;D)
Vill typ ha en egen säl nu :P
Sen gick vi och köpte godis och handlade lite mat :) Ja, det var typ dagen. Just nu tittar Anton och Meja på Pippi Långstrump och jag sitter alldeles ensam här vid middagsbordet vid min data och smsar med Kalle ;3 Nej men mobilen behövde laddas så jag sitter här ute och sneglar mot tv:n ibland ;P
Ha det så länge /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0