Rollerblades :P

HejsanHoppsan! :D Idag var det en ganska lugn dag. Jonas och Anna kom och hälsade på, Jonas är min farbror och Anna är typ hans tjej ;) Var kul att få träffa dem, var typ ett år sedan vi sågs förra gången :/ Jag, pappa och Jeppe gick ut på kvällen för att Jeppe skulle åka lite rollerblades i Slottskogen. Och när man typ svänger för att komma till Slottskogen så är det typ en jätte liten backe som inte ens är brant. Och där fick Jeppe sin första vurpa! :D Rakt på rumpan, ja han fick jätte ont (och har det fortfarande) och gud så jag och pappa skrattade. Han låg där och hade ont, sedan åkte han upp på trottoaren men skulle ner lika snabbt igen för att den tog slut. Och då hoppade han ner vilket resulterade i att han ramlade igen, på rumpan även denna gången XD Fick ännu mer ont då. Och sedan åkte han in i typ en cykelställ :P Ja, det var dagens vurpor från Jeppe. Synd att jag inte hann filma det.. 
 
Sitter just nu i soffan och ska titta på "Celebrity Rehab with Dr. Drew". Tror jaf att vi ska i alla fall :P Ja, har inte sett det innan men vi får väl se ;) 
 
Ha det /Jessica. 
 
Just det, nu har jag fått nya blogg.se och är heeelt förvirrad, fattar typ ingenting. Men jaja, livet ska inte alltid vara lätt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0