Regn -.-

Hejsan! Dagen idag var rolig vid lunch, Carola jobbade, så jag, pappa, Jeppe, Meja och Anton gick till "tåget-lekplatsen". En lekplats som har ett låtsas tåg på sig ;) Vi gungade lite och kastade boll :) Haha måste berätta en sjukt rolig sak som hände där. Jeppe satt i en sån här nätgunga, så pappa sa att jag skulle gunga honom så högt jag kunde. Jag gick med på det och Jeppe satt och höll i sig i gungan för att inte ramla av och typ var jätte rädd XD Och så skämtade pappa med Jeppe och sa :"Det är en spricka i träet". Asså träet som gungan satt fast i, eller gungställning eller vad det heter ;) Och då blev Jeppe typ helt stilla och såg helt skräckslagen ut i ansiktet. Haha, den blicken kommer jag aldrig att glömma xd
Sen gick vi hem, åt glass och typ slappade. Efter nån timme gick jag, Jeppe och pappa ut igen (Carola hade kommit hem då, så hon var hemma och passade Anton och Meja) och då började det regna.. Ja, när ska det riktiga sommarvädret komma? Vi vill ha:
Inte:
Håller ni med??
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0