Kungsbacka :)

Godmorgon! Ja, förr-förra inlägget blev konstigt så jag skrev om allt och lade ut idag istället. I alla fall i onsdags åkte jag och Jeppe till farmor och Hans i Kungsbacka, vi skulle sova där till fredagen. Eftersom att vi skulle fira midsommar hos dem ;) Vi fick lite pengar av dem som jag handlade upp nästan direkt.. Jaja, blev sjukt nöjd med det jag fick handlat iallafall ;) På kvällarna spelade vi kort och Monopol. Det är typ en tradition att spela Monopol när man är hos farmor för alla andra tycker att Monopol är tråkigt.. 
 
Så nu kan jag berätta om hur midsommaraftonen firades ^^. Jo jag sov ju som sagt hos farmor då, vaknade kring 9 tror jag. Sedan gick jag och duschade, sminkade mig och tog på mig det jag skulle ha på mig :) Fast enligt väderraporten så skulle det regna, så bestämde mig för att inte ha på mig min klänning utan tog på mig jeans leggings, ett typ gammelrosa linne (köpte dagen innan), svart cardigan (också köpt dagen innan) och ett halsband. Och sedan började gästerna komma efter två timmarmtyp. Det blev 9 personer allt som allt; jag, Jeppe, farmor, Hans, pappa, Carola, Meja, Anton och Hellen (farmors mamma). Det var rätt så härligt att vara så få :)) Sedan åt vi, sjukt gott var det, och en stund efter det åt vi efterrätten som var typ vit choklad och jordgubbar :) Var såååå gott men blev sjuuuuukt illamåendes :/ mår alltid jätte illa av jordgubbar, synd att det måste vara så gott :P Ja sedan prata vi med varandra och åt godis och chips (eller jag åt bara godis ;D). Sen började det spöregna! Inte så roligt, men jaja.. Sen for vi hem och tittade på "American Pie : The Beta-house" tror jag den hette. Var rolig så får nog se alla andra American Pie-filmer också ^^. 
 
Ja det var en liten uppdatering om mitt liv ;)
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0