Kallt :o

Goddag :P Idag på skolan skulle vi simma utomhus (!) i en pool. Det första vi skulle göra var att göra klädsim 400 meter. Jobbigt som fan säger jag bara, man blev skit trött.. Sedan var det typ man fick göra vad man ville, alla fortsatte att bada tror jag.. Sedan var det dags för livräddning, jag skulle rädda Corre först. Så hon stod på andra sidan poolen och vi fick vänta typ jätte länge på att vi kunde göra livräddning. Under tiden var man ju i vattnet och det blev skti kallt!! Så vi gick och duschade i varmt vatten en stund innan det var vår tur. Det gick nog bra för oss tror jag ^^ Sedan kunde man bada lite mer, men jag och Johanna stod i duschen och värmde oss istället. Sedan blev alla andra klara så vi klädde på oss och satte oss på bussen tillbaka till skolan igen. Imorgon är det mentorsdag, vi ska hajka. Så ni kommer inte att höra något från mig imorgon.. Säger hur det gick på onsdag :)
Ha det bäst /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0