If this is a dream, don't wake me up..

Ska börja med sånna roliga rubriker istället tänkte jag :D
I alla fall på helgen hjälpte jag till att röja undan och fixa i ordning i det stora rummet på övervåningen och även på vinden. Det var typ det jag gjorde på helgen och förstås lyssnade på musik ;)
Imorgon är det skolavslutning, ska bli så skönt med sommarlov!! Har tagit en lång dusch idag och gjort mig så fräsch :P Nejmen ville göra mig extra fin inför imorgon ;) Ska bara måla naglarna typ, sen är det bara kläderna, sminket och håret kvar. Men det ska ju göras imorgon :)
Kommer sakna Liv så sjukt mycket, hon ska byta skola och flytta.. Hon är skit skön, så kommer sakna henne grymt mycket. :/
På onsdag ska jag till pappa och vara där i två veckor :D Ska bli så roligt att få träffa dem igen, var ett tag sedan nu..
Ja det var en uppdatering om lite allt möjligt, ha det bra /Jessica
PS: Ni får se avslutningsklänningen, sminkningen och håret imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0