Ortopeden :)

Hej! Var som sagt till ortopeden idag. Det gick mycket bra, jag var 1.60 cm lång och hade 36 grader sned rygg. Jag som tyckte som att min rygg hade blivit mycket sämre. Men den hade inte ändrats alls på ett halvår :D Och min ortoped sa att han inte trodde att kröken skulle bli värre så jag skulle komma tillbaks först om ett år :) Sedan åkte vi till trafikskolan där jag ska ta moppekort på och skrev in mig och sånt :) Så nu ska jag gå intensivkurs så snabbt det går :3 Ska bli himla kul att få blir mer självständig och kunna åka till kompisar och sånt utan att behöva övertala mamma eller Per ;P 
 
Köpte även lite grejer till Charlie idag. Vi åkte till en djuraffär innan vi åkte till trafikskolan, och där var mycket billigare än vad jag trodde. (y) Av mamma fick jag en vattenflaska som är blå (eftersom att Charlie är en kille vill jag ha "kill"färger) och jag köpte en mineralsten. Den var gigantisk! Men man får väl skära av mindre bitar som han kan knapra på ;) Har skrivit en lista på vad jag ska köpa, ska köra till samma djuraffär (eftersom att det var så billigt) när jag kommer hem från pappa. Ska ju till pappa imorgon och ska bli där i två veckor ^^
 
Ja det är väl det som har hänt :) Igår lyfte vi ut jätte många brädor (långa och korta) genom fönstrena på övevåningen ner till utehuset som stod nedanför. Jag, Annalinnea och mamma hjälpte till att räcka ner (eller slänga ner ;P) brädor och Jeppe och Per stod där nere och tog imot brädorna och lade dem där dem skulle vara :) Det går snabbt när man sammarbetar :3 
 
Ha det /Jessica
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0