Snow white and the huntsmen

Hej!
 
I torsdags gick jag, pappa, Jeppe och farfar på bio. Vi såg "Snow white and the huntsmen", den var bra enligt mig och var inte som den klassiska Snövit-sagan. Utan mycket mer action och häftiga effekter. Så den rekommenderar jag! Jag (som annars inte är så mycket för action) tycker att denna var bra :) Betyg: 7/10 :)
 
Igår gjorde vi inget speciellt förutom att gå och hyra film, jag och Jeppe fick hyra en var. Kommer dock inte ihåg vad varken min eller Jeppes hette.. Men vi såg Jeppes igår, den skulle handla om Aliens och jag trodde att det skulle handla om den här gröna med antenner och stora huvuden. Men det kan jag säga att det inte var :P Jag tyckte att det var bra att dem inte hade de "vanliga" utomgjordingarna utan gjorde som en egen tolkning. Betyg: 5,5/10 :) Det är en film jag skulle vela se om i framtiden ^^
 
Jag tror att vi ska se min film idag. Den handlade typ om någon som är besatt (alltså typ har en djävul i sig). Och några år senare skulle hennes dotter ta reda på vad som var fel, ja asså jag kommer inte riktigt ihåg, men jag skriver imorgon och förklarar vad den handlar om ;) Får se vad jag tycker :]
 
Ska äta lunch om en halvtimme ungefär och sedan ska väl vi gå ut och Jeppe ska nog åka på skateboarden ^^ Och för er som undrade, ja, jag provade att åka lite på skateboarden :D
 
Ha det /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0