Slarv igen..

Ja, jag vet. Slarvade med bloggningen igen :/ Men ska försöka bättra mig. 
 
Har ju börjat ta moppekort, har en till teori kvar. På tisdag blir den och sedan är det bara att skriva prov och dem bokar in mig på en tid som jag ska skriva upp. Har kört manöver; det gick väl ganska bra, men typ var inte så bra första gångerna man skulle göra en övning. För er som undrade så fick man bland annat köra sicksack och låtsas köra ut från en väggren och lite sånt :) 
 
På skolan har vi helt nytt schema och nya tider. Skolan börjar klockan 9.00 istället för 8.10. Och vi slutar 15.30. Så man har ju inte lika mycket fritid.. Men jag gör ju inget speciellt ändå så spelar ingen större roll för mig ;) Sitter vid samma bord som Linus, Jack och Hanna B. Rätt så chill bord att sitta vid, skrattar mycket och har kul :P 
 
På engelskan, svenskan och SOn pratar vi om första och andra världskriget :D Riktigt intressant, jag visste ju lite om andra världskriget innan men inget alls om första.. Men nu lär jag mig mer och mer ;) 
 
Var på kalas hos Jenny (storasyrran) förrförra veckan tror jag, eller veckan innan det. I alla fall men henne ska jag och mamma åka till Gekås (i Ullared) i Oktober. Passar bra för då hinner jag spara undan från barnbidraget och får antagligen pengar när jag fyller år så blir nog i alla fall 1000 jag har att handla för då :D Jag fyller ju år 24 september så är mindre än en månad kvar ^^ 
 
Charlie har flyttat hem :D Han är så himla len och lugn, han bor såklart i mitt rum eftersom att han är min lilla bebis ;) Har vaknat av att han har stampat ibland, men har så smått börjat vänja mig vid det :] Just nu ligger han ned i sin bur och vilar :3 Idag hoppade han upp i soffan för första gången :) Han är himla lat för han typ ligger ner hela tiden xD
 
Har varit förkyld idag och haft huvudvärk och ont i halsen :/ Men jaja.. Ska till tandläkaren imorgon, får se hur det går. Ska vara första timmen i skolan och vid 10 hämtar mamma mig för jag vill titta efter födelsedagspresent till Jeppe (lillebrorsan som fyller år fyra dagar innan mig). Har några ideér, men skriver dem inte här ifall han skulle läsa min blogg ;P Har även fotografering imorgon, efter lunch. Så får hoppas att jag hinner dit :S 
 
Nej, nu får jag gå ner och käka nåt, börjar bli lite hungrig ;) Ha det bra /Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0